משרד התיירות יוצא בקמפיין חדש לעידוד התיירות בישראל בעקבות תקרית השלכת הנעל שאירעה בבית המשפט העליון.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, השיק את הקמפיין במסיבת עיתונאים אתמול בבוקר: "מדובר במאורע מרגש במיוחד. כידוע, בשנים האחרונות בוצעו ניסיונות רבים לפגוע באישים שונים באמצעות נעליים- אולם היחיד שהצליח הוא משלנו - הישראלי פיני כהן!".

סטיקר שיווקי לישראל, עוד לא תורגם לשפות אחרות. מקור: משרד התיירות
עוד הוסיף הדובר כי בכוונת המשרד לשלב את סיפור השלכת הנעל בסרטוני ההסברה הישראלים.
מי שלא כל כך מרוצה מהעניין הוא עורך דינו של פיני כהן, שמשמש גם כסוכנו האישי.
"מרשי לא שבע רצון מהשימוש בסיפורו לקידום התיירות בישראל", אמר עורך דינו. "אני לא רוצה להרחיב בנושא אולם אנחנו כרגע במגעים עם יצרניות נעליים שונות על זכויות פרסום ואף קיבלנו הצעה להפקת סרט על חייו של פיני".
בחודשים הקרובים ייפתח מרכז לקואוצ'ינג ואיכות חיים בניהולו של מר פיני כהן, שיציע קורס בשם "כיצד לפגוע במטרות שלך, בשיטת ניו-באלנס".