Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/themonkeycoil/themonkey.co.il/wp-settings.php on line 18

Strict Standards: Declaration of Walker_Comment::start_lvl() should be compatible with Walker::start_lvl(&$output) in /home/themonkeycoil/themonkey.co.il/wp-includes/comment-template.php on line 0

Strict Standards: Declaration of Walker_Comment::end_lvl() should be compatible with Walker::end_lvl(&$output) in /home/themonkeycoil/themonkey.co.il/wp-includes/comment-template.php on line 0

Strict Standards: Declaration of Walker_Comment::start_el() should be compatible with Walker::start_el(&$output) in /home/themonkeycoil/themonkey.co.il/wp-includes/comment-template.php on line 0

Strict Standards: Declaration of Walker_Comment::end_el() should be compatible with Walker::end_el(&$output) in /home/themonkeycoil/themonkey.co.il/wp-includes/comment-template.php on line 0

Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method GoogleSitemapGeneratorLoader::Enable() should not be called statically in /home/themonkeycoil/themonkey.co.il/wp-includes/plugin.php on line 339
פולין מציגה: קמפיין תיירותי חדש | TheMonkey חדשות דה מנקי
הפוך את TheMonkey לדף הבית | הוסף למועדפים שלך

בחסות: קולה קריסטל — בקוקה-קולה היו שמים קוקאין. תתקדם.

פולין מציגה: קמפיין תיירותי חדש

10.05.09 מאת: מערכת TheMonkey במדור בעולם, פיצ'ר.

עשית כבר לייק על העמוד שלנו למעלה?

מירוסלב דרזוויק, שר התיירות של פולין, סבור שהמדינה שלו לא עושה מספיק כדי למשוך תיירים. שנה אחרי כניסתו לתפקיד, החליט לצאת השר בתקשורת הפולנית ולהודיע שתהליך מיתוגה מחדש של פולין יחל ולא ייפסק "עד שוורשה תהיה אטרקטיבית כמו לונדון".

בראיון טלפוני, נשאל השר על נושא התיירות בפולין מכיוונה של ישראל.
"לציבור בישראל יש דעה שלילית על פולין. רוב הישראלים מקשרים את פולין קודם כל לשואה, וזה מפריע לי," אמר השר. "בסקר שערכנו, ביקשנו ממאה ישראלים לרשום מהי דעתם על בילוי בקרקוב בקיץ הקרוב. רוב הנשאלים השיבו: "מעדיף ציאניד, לגמור את זה טיק-טק כמו היטלר"

השר דרזוויק מודה שזה לא הניסיון הראשון להחיות את התיירות הפולנית. רק בשנה שעברה ניסה השר לשווק חולצות בנוסח חולצות לאהדת ניו יורק: I ♥ WARSAW.

השר הדגיש בגאווה, "בקמפיין הנוכחי, תרגמנו את סיסמאות הפרסום שלנו לשפתה של כל מדינה שאליה אנחנו פונים ואומרים: "זאת המהות של פולין".
רגע לפני השקת הקמפיין החדש שיעלה בקרוב בארץ, השר ביקש שנציג כבר עכשיו חלק מהתמונות שישמשו אותו במסע לשפר את התפיסה של פולין בקרב העולם, והישראלים.

צילום: Polish Ministry of Sports & Tourism

צילום: Polish Ministry of Sports & Tourism

צילום: Polish Ministry of Sports & Tourism

צילום: Polish Ministry of Sports & Tourism

צילום: Polish Ministry of Sports & Tourism

צילום: Polish Ministry of Sports & Tourism


בסיום הראיון, שאל השר אם יש בידינו עוד שאלות אליו, וכשענינו לשלילה, סיים השר את הראיון באמירו: "אין בעיה, רק שלא תבואו אליי אחר כך ותגידו לי ששכחתם משהו".


אהבת את הכתבה? שתף אותה עם חברים:
 שתף בפייסבוק     שתף בטוויטר     שלח כתבה באי מייל     הדפס כתבה



תגובה אחת על “פולין מציגה: קמפיין תיירותי חדש”

  1. מאת versetty:

    I added your blog to Google Reader.

השאר תגובה


סקר

  • גברים שיושבים רגל על רגל...

    הצג תוצאות

    Loading ... Loading ...

ארכיון לפי תג


פרסומת
  • סטנד אפ - טל סולומון | מסיבת רווקות | אתר דרושים לפרסומאים
  • ©2010 TheMonkey כל הזכויות שמורות
    TheMonkey הוא אתר חדשות סאטירי ואין לייחס לתוכן משמעות אחרת חוץ מבדיחה.